mandag den 25. januar 2016

Lidt som at gå på udsalg.

Udsalg er ikke just et sted man møder mig i. Jeg skal ikke pludselig have nyt tøj bare fordi det er billigt. Jeg køber typisk det jeg mangler, når jeg mangler det. Sommetider ikke engang der. Jeg er bestemt ikke et shoppe menneske. Køber hellerer stort ind med års mellemrum og lader mig sjældent lokke af. Noget på gaden. 
Men når min danselærer Suzzane Potempa holder Bazar lader jeg mig let lokke. Når tøjet risler og rasler og lokker om dans og sjove timer, så kan jeg dårligt holde kortet i lommen. 
I dag blev det til danse handsker, en orange nederdel og en meget smuk Saidi kjole. Hvis jeg en dag skal til sommerfest, kunne jeg sagtens finde på, at møde op i lang sort kjole, stråhat og smukke flade sandaler købt i Marokko. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar