lørdag den 13. februar 2016

Måske er koden knækket.

Jeg har strikket sokker siden jeg var fjorten år og jeg har virkelig strikket mange. Der har været lange pauser og der har været år med rigtig mange sokker.
Meget mærkeligt har jeg aldrig knækket hælkoden på den måde, at den bare ligger i mit hoved og flyd ud gennem mine fingre.mjeg skal altid lige skæve til min gode gamle opskrift. En seriøst gammel sag, som efterhånden hænger i laser. 
Nu tror jeg dog endelig, at jeg Er ved, at knække koden. Tusindfryd har på sin webshop en sprit gratis opskrift på små fine futtespjættere. Her præsenteres en helt ny hæl for mig. Strikket i et hug og noget med et forløb, som jeg tror jeg kan kode ind i mit hoved og lade den ligge der, klar til brug og nem freestyling. 
Første par futtespjættere fra min hånd er klar. De bliver ikke de sidste. De er strikket i Tusindfryds lækre Engleuld. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar