mandag den 21. marts 2016

Forsinket updates.

Tiden løber og jeg får ikke altid lige rettet fakta hurtigt nok. 
Pludselig står der ældgamle oplysninger om mig og mine i feltet OM MIG. 
Den slags går virkelig ikke. Nu er alt rettet til. For vi kan da virkelig ikke have, at nogen går rundt og tror, at den lille Amarkaner kun er tre år, når hun allerede blev fire i februar, eller at jeg kun har været gift med min mand i fireogtyve år, når vi just har fejret sølvbryllup. Og helt gal er den da også, hvis nogen tror, at Izabel, det ældste barnebarn, kun er et barn på fjorten, når hun i går blev en ung pige på femten. 
I næste måned kommer endnu en rettelse, men den har jeg slet ikke travlt med. 
Travlt har jeg tilgengæld med det hæklede tæppe. Snart sluger en omgang et helt nøgle garn, men ikke helt endnu. En omgang om dagen er lige nu rigeligt for mine arme og fingre. Men der er også en grænse, for tæppet er en gave og det skal snart være færdigt. Jeg hænger i og klør på, men det tager godt nok tid før næste farveskift pt. 
Mens jeg arbejder med pinden har jeg lige for tiden den smukkeste udsigt til femogtyve smukke røde roser. Den lykke varer kort ved man jo, så det er om at nyde mens kraften stadig er på toppen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar