tirsdag den 19. april 2016

Dagens ret på det grønne bord.

Det lyder lidt som eksamen. Noget med en ret som skal bedømmes af strenge dommere. 
Sådan er det slet slet ikke. 
Jeg bare kommet over til mit meget grønne spisebord i det lille hus i Ribe. Jeg kørte vejen i går, i hård blæst og en del regn. Vel ankommet til et hus fyldt med dejlige damer i alle aldre, som inviterede på lækker tomatsuppe, begyndte snot at samle sig i mine bihuler. Nu sidder jeg her med en løbende næse og værkende bihuler. 
Dagen skal bruges på en masse danse som skal have kærlig behandling og noget zoneterapi til immunsystemet og luftvejene. 
Jeg starter dagen med energifyldt morgenmad. Varm morgenmad er især godt når man ikke er helt på toppen. 
Omelet med revet ost og grøntsagsmix, ingefær the, Alproyoghurt med blåbær. Maven er glad og jeg er klar. 


Til aften er jeg inviteret i byen. Til Esbjerg med dejlig kvinde, som skal fragte mig for første gang. Og nej, jeg er overhovedet ikke nervøs, selvfølgelig kører hun som en drøm, hun har jo lige fået kørekort. 
Hun har inviteret på aftensmad, på spændende restaurant. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar