fredag den 8. april 2016

Kanelsneglen.

Ja for det var bare en enkelt jeg gik. Men altså den var god. Den var glutenfri og selvfølgelig fra den lækreste bagerbix jeg til dato har mødt http://feelgoodbakery.tictail.com.
Slet ikke langhåret eller frelst i hverken smag eller udseende. Bare sådan helt lækker og almindelig med remonce og hele svineriet. Bagt i muffinsform, men det gjorde bestemt ikke smagen dårligere. Måske endda bare fingrene lidt mindre nassede. 



Jeg har fået glutenfrit bagværk mange andre steder fra, men nixen bixen om du får mig til at sige andet end, at de her til dato er de bedste glutenfrie bagere. 
Jeg spiser ikke mange kager og spiser ikke mange kager og her fra, har jeg kun smagt det lækre brød og i kage afdelingen nu kanelsneglen og tidligere thebirkes, som nærmest er bedre end ikke glutenfri. 
Mange har så stor glæde og fede fordele ved ikke at spise gluten, så er det ikke bare fedt, at også vi kan få noget godt bagværk hos en god bager? 
Man kan sagtens købe mel i webshoppen og selv gå igang med butikkens mange opskrifter, men altså er man alligevel i omegnen, er det da altid fedt med en god bager. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar