mandag den 13. juni 2016

Udflugt.

Nørkle Caféens årlige udflugt holdt vi søndag. Vi er som regel blot en lille flok,mad det ligger midt i ferien. Sådan må det bare være.
Vi droppede den store udenbys oplevelse og blev i Køge. Spiste på café og lod hyggen brede sig og snakken gå. Bagefter var vi ude på en god travetur, hvor jeg fik vist nogle af byens skjulte perler frem. Perler som feks et åbent udekøkken, med tilhørende fælles højbede, som alle må vande, luge og tage af. Hængekøjer til fri afbenyttelse og en masse grille, hvor alle bare kan fyre op og joine. 
Vejen gik omkring havet, hvor jeg fik lokket en af damerne med ud og optimere grund/nyre energien. 


Den grundenergi, som holder os ved jorden, når stress, sygdom og andre stimuli lader os lette og være alt for meget i hovedet. Der hvor problemerne og indsigterne bare sidder fast og blokerer for hinanden og der, hvor praktikken bremser kreativiteten i sit sunde flow. Når vi står godt fast med den tunge grundenergi, er vi ikke sådan lige at vælte omkuld, hverken fysisk eller psykisk. Det ønsker jeg jo for alle, så der for råber jeg det ud så ofte jeg kan. 
En skøn søndag med skønne, varme og sjove damer. Nu holder vi ferie, men lige om lidt, lige på den anden side, ligger nye datoer klar og venter på os. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar