tirsdag den 5. juli 2016

Ryddet pænt op og nu i luften.

Hold da helt op for en omgang jeg har været igennem de sidste dage. It problemer til op over begge ører. Jeg har fået hjælp at søde mennesker omkring mig og så har jeg fået verdens bedste support af Appelcare. En virkelig sød fyr som kunne sit kram. Som var vild med at give god service og ikke slap mig, før jeg var helt med. Han var ved min side flere dage og talte et sprog, som selv jeg kunne forstå. 
Hurra foruden slags mennesker. 
Jeg har også købt eget internet og er endelig koblet af det gamle langsomme og begrænsende net, som jeg hev ud af mandens net. Jeg har skiftet selskab og sluppet ud af Telenors dårlige service og flabede facon. Jeg har mødt mennesker, som gad at lytte og prøve at forstå selv den mest tumpede (mig) kunde. Jeg har fået ryddet ud, opgraderet, lært nyt, kommet videre og faktisk har jeg også fået en lille bitte smule forståelse for mit eget fjernsyn. 
Jeg er vokset op med, at et fjernsyn tænder man på en knap når man vil se det som er på DR 1 eller TV2 og når man ikke gider mere, så trykker man på knappen igen. 
Nu har "Den lilles lækre kæreste" antydet, at jeg er fjernsyns analfabet og vist mig, at fjernsynet bare er en pc som jeg kan bruge på lige fod med alt andet pc gear. Nåååååå det var det alle de knapper var til for. 
Nu har jeg både Netflix, som jeg kan betjene og You Tube som jeg kan betjene på mit tv. 
Yes I know, jeg er håbløst bagud, men for pokker da, jeg sidder altså aldrig og leger med mit fjernsyn. Jeg er simpelthen hundrede år for gammel. Men når den unge dame, insinuerer at jeg er tæt på idiot, så går der altså Pippi i mig, så nu skal jeg fandme nok lære det. 
Kærlige spark skader aldrig og måske specielt aldrig mig. 
Efter den store oprydningsrunde, er min video nu også på FB. Se den på min klinikside englegaarden eller lige her https://www.facebook.com/www.englegaarden.dk/videos/1250104388335703/
Hvis du alligevel er inde på siden, må du da meget gerne lige Like og følge,mhvis du gider høre/se/ læse mere fra mig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar