lørdag den 1. oktober 2016

Hormonel Harmoni.

Bogen er lige kommet ind ad min dør. Jeg er klar til læsning og fordybelse. Satser på ny viden. Bogen er skrevet af virkelige kapaciteter på området, naturopath og komplementær hormonterapeut Caroline Fibæk og gynækolog Stine Fürst. Den sidste har jeg selv benyttet som gynækolog i en del år med stor tilfredshed. Endelig en læge man kan tale med. En som også lytter til hvad jeg har at sige. Tror allerede at jeg lever ret meget efter deres anbefalinger for god hormonmad, men man kan altid lære nyt. 
Man kan nemlig spise sig fra meget, både forebyggende, men også hvis skaden er sket. Hormoner har vi jo alle og alle kvinder er jo en del af en hormonel cyklus. Kan man spise sig til en sund balance vil det vel være at foretrække frem for medicin vil jeg da mene. Tror selv jeg spiser mig til en ret god balance . 7-9-13, men måske kan jeg lære at gøre det endnu bedre? Måske er der noget jeg ikke ved eller har overset? Her er råd for meget og for mange. Tror næsten jeg allerede kan anbefale bogen, men ok, jeg læser lige og så hører i fra mig igen. 


Og ja, bogen kom i pakke sammen med endnu en Tryk &Glad bog af Katrine Birk. 
En kommende barselsgave. Den anden er min taske udgave. Jeg er jo selv uddannet Energiterapeut og baby behandler hos Katrine, men denne bog er bare en lille bibel med smarte fif til lidt af hvert når din baby ikke er glad og rask. 
Bogen kan sagtens stå alene som lille husapotek/bibliotek. Men jeg vil klart anbefale den som suplement efter en grundig og dyb behandling hos en uddannet behandler. Der giver det virkelig mening at arbejde videre hjemme og der når man rigtig langt selv. Kan så varmt anbefale både behandlinger og nogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar