tirsdag den 22. november 2016

En dag med stolthed.

Når jeg har den aller sidste opfyldende dag, med min aller første elev på min egen uddannelse og samme elev bare kan sit kram, så må man da for pokker gerne være stolt af sig selv ik'?
Jeg er stolt af hende, som har suget til sig og integreret min undervisning på flotteste vis. Stolt af at mærke hendes evner på min egen krop. Og stolt af mig selv over, at jeg rent faktisk lykkedes med projekt uddannelse. Uddannelsen er i healing. Bevidstheds Healing for at bære helt præcis. Hun er allerede super dygtig og jeg ved bare, at hun bliver rigtig god med tiden. Det er jeg da ret stolt af. 
Mit andet sidste modul i homøopati klarede jeg trods enorm træthed lige med 23 rigtige svar ud af 24. Jo, det må man faktisk også gerne være stolt af. Og af, at der begynder at være op til flere midler, som begynder at sidde fast i min hukommelse. Det er svært stof. Måske ikke for alle, men for mig har det virkelig været svært. Udenadslære og hukommelse er jo ikke mine spidskompetencer. De ting røg ud hvor et piskesmæld for mange år kom ind. Sådan kan et liv ændres radikalt på et split sekund. Jeg lever med det, men det er rigtig irriterende og kræver ekstra meget læsning og repetion, før nyt stof sidder fast. Så bliver man lidt ekstra stolt af sig selv, når man på syvende modul faktisk kender op til flere midler på rygraden. 
Faktisk en rigtig god øvelse, at finde noget at være stolt af, sådan ved dagens afslutning. Prøv det. Og jo jo, jeg mener det helt alvorligt. Det øger positivitet, selvværdet og tilliden til dig selv med et lille nyk for hver dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar