fredag den 11. november 2016

En vild og travl uge.

Denne her uge har været ret booket. Hver en time har været besat. En tur i Kbh med veninde, hvor vi lagde ruten helt anderledes end jeg ofte gør og fik bla besøgt nogle af Københavns hyggelige baggårde og en ny lækker indisk restaurant. Jeg har inkasseret endnu en oplevelsesgave, som bød på lækker tapas og en tur i biffen. Men også en masse dans, og især noget med teknik og detaljer og i klinikken har der været godt gang i den. Jeg har haft besøg af nye små babyer med ondt i maven. Altså de havde ondt i maven da de kom. Det har de heldig is ikke mere. 
Der blev valgt ny præsident i USA. Ikke min kop the, for at sige det mildt. Faktisk et valg som gør mig bange, set i lyset af, at verden lige pt regeres af alt for mange kortluntede mænd med farlige meninger. Den udvikling hylder jeg bestemt ikke. Manden er valgt. Der er intet vi kan gøre, andet end at holde vejret og tro og håbe på det bedste. Også det valg må der vel være en mening med. 
Om lidt er det weekend. Min aften skal nydes med benene opppe og måske et par pinde på et strikketøj. 
For weekenden er også fuldt booket. Jeg skal til Danish Open Bellydance i Glostrup. Konkurrencen hvor jeg selv stillede op sidste år. I år arbejder jeg med andre planer og har valgt publikumsrollen. Både lørdag og søndag er jeg på pletten. Orker ikke fredag aften også selv om den også er spændende. Der er virkelig gode dansere på scenen i år og jeg glæder mig at se dans, høre musik, beundre kostumer og måske blive inspireret i nye retninger. 
Nå ja, det var også ugen, hvor jeg lagde endnu en video op på min kliniks facebook side. Den hedder englegaarden og du kan like og følge den, hvis du vil opdateres på tricks og tips og på hvad jeg laver i min klinik. I den kommende tid, fortæller jeg i korte videoer om, hvad du også kan bruge alternativ behandling til. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar