mandag den 7. november 2016

Weekend med lutter lækkerier.

Skal du have noget virkelig lækkert at spise og samtidig ypperlig betjening, så tillad mig lige, at anbefale Skovridderkroen/MASH i Charlottenlund. Ikke billigt, men mere end godt. Også fo dem som ikke spiser kød. Ok jeg valgte fisk og den var sygt lækker. Alt var lækkert og rigeligt og serveret med personligt engagement og interesse. Og så ligger stedet jo virkelig pænt også. 


Søndag var jeg længere i skoven. Dyndet mellem Ringsted og Køge. Total lækker natur som inviterer til gåture. Bagefter kan man så, som mig og sønnike, nyde en pandekage i Bedstemors Pandekagehus i gården ved Mosehusets gamle købmandshandel. Stedet hvor jeg lige fik tanket op på kaffebønner, god chokolade, krydderier og lidt til pakkekalenderne. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar