fredag den 18. november 2016

Når det regner får man fregner.

Ups, så bliver jeg godt nok ret prikket i ansigtet. Jeg skal køre fra Ribe til Køge og bagefter fra Køge til Kbh og retur. Alt åbenbart i silende regn. Jeg hader at være ude i regn og jeg hader at køre i bil i regn. Dræbende kedeligt. Ensformigt,gråt og søvndyssende. Men afsted må jeg. Ugen i Ribe er slut for denne gang. Faktisk for dette år. Der er holdt julehyggeaften og delt julegaver ud. I år ser jeg ikke den fuldt julepyntede Ribe. Her er pyntet, men tro mig, der kommer meget mere jul. Efter nytår tage vi fat på et nyt og dejligt år hvor Ribe er inkluderet. Men lige nu står der lang regnvejrs tur foran mig. Hjem med alle mine tasker og lokkende julegaver. Og bagefter tre timers dans i Kbh. 
I weekenden er der mit prs første lille julemarked og senere en mødregruppe som skal lære tips og tricks til behandling af deres babyer og større børn. Og mandag er der endnu en oplevelsesgave som vi skal nyde. Hold op hvor var det da en god idé at ønske os oplevelser til vores sølvbryllup.det kan jeg i høj grad anbefale. Nå, men det var så den køretur jeg kom fra. I silende regn som sagt. 
Ses på den anden side af broen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar