mandag den 19. december 2016

Absolut sidste juletur.

Så var det lige juletur med manden. Vi drønede rundt og fandt hurtigt de ting vi var kommet efter. Vi var vidt omkring.


 Gad vidst hvor mange kilometer jeg har gået de sidste tre dage? Mange kan jeg garantere. Sædvanen tro købte vi både lidt Mega Musel og nyt sengetøj. Hmmm tja, alt kan gå hen og blive en tradition. Grønt fra Torvehallerne og lidt speciel julesortiment fra Irma som min egen ikke har og en sidste gave fra Magasin.
Frokost på Fars Dreng i Ny Adelgade, hvor jeg lige blev beriget med lidt sjove ord.



 Alt har en ende. Også juleture. Selv om de er hyggelige er det fint at stoppe her. I morgen er det helt almindelig hverdag, med masser af klienter og yoga til at runde dagen af med. 
Og fra mig og Børnenes Kontor skal lyde et TAK til alle som i årets løb har lagt penge i min klinik. En lille smule fra kassen kom i dag i kisten på Rådhuspladsen. Ud af min "formue" var det ganske lidt og let, for dem som trænger kan det være meget. Kan hilse og sige, at der sagtens kan være fler penge i den kiste. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar