tirsdag den 28. februar 2017

Farvel vinter.

Om et par timer er vinteren ovre. Altså på kalenderen, men den slags tæller også. En måned der var travl og skøn med en uges lækker ferie i festlige Marrakech. Yoga timer kunne jeg nærmest ikke ramme, så for at kompensere tog jeg lige både morgen og aften timer i dag. Tre timers yoga kan sagtens mærkes i kroppen. For dem som stadig lever i den vildfarelse om, at yoga er noget med at sidde i skrædderstilling og indstille blikket på drøm, må snart tænke lidt om. Yoga er hårdt arbejde. Kroppen kommer ud i de mærkeligste stilling og strækkes på måder man aldrig havde troet var muligt. Jeg er super begejstret, men den måned blev der altså ikke meget yoga til mig. Nu fik jeg rundet måneden af i flot yoga stil, takker vinteren for sit milde sind og glæder mig til at vende bladet i kalenderen i morgen. 
I morgen starter vi på mange måder på en frisk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar