onsdag den 1. marts 2017

Kan du heller ikke sove?

Det er der nemlig rigtig mange mennesker som ikke kan. Søvnproblemer går kraftigt ud over livskvaliteten. Vi slæber os rundt som zombier, bliver irritable, begynder at få problemer med fordøjelsen, koncentrationsevnen, immunsystemet og glæden i hverdagen. En ond spiral. Årsagerne til problemet kan være mange. Sygdom, stress, stimulanser, overstimulering, hormonelle ubalancer og meget mere. Men hvad pokker gør man ved problemet? 
På min facebook side:englegaarden taler jeg i en video i dag om, hvad man feks kan gøre ved søvnproblemer. Hjælp til selvhjælp, men også om energiterapi som jeg jo laver i min klinik, hvor jeg har hjulpet mennesker med søvnproblemer. 
Nu skal vi jo have energien tilbage. Nu siger kalenderen FORÅR. Vi skal ud og følge naturens gang. Følge de små grønne spirer i jorden. Se hvordan skoven forvandles fra bar til lysegrøn, høre fuglenes glade fløjt, følge de mange dyrebørn som snart fødes og udklækkes. Vi skal inden længe igang med at stikke fingrene i jorden. Vi skal så og plante og og og det aller bedste solen vender tilbage og giver os lys og energi. Dvitaminer fra oven. Ren energi og vitalitet. Men hvad hjælper det hele, hvis vi hærges af søvnproblemer og deres grimme bivirkninger. Gør noget ved det. Få energien tilbage. Start med at høre min video, prøv mine fif eller få bestilt tiden til hjælp. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar