søndag den 26. februar 2017

Søndag med sjov, krea og overraskende besøg.

Endnu en søndag med Nørkle Café. Jeg er vildt begejstret. Den Café bliver bedre og bedre for hver gang. Lutter lækre kvinder. I dag blev vi begavet med endu et medlem. En fra nettet, ukendt for os alle. Hun passede perfekt ind. Gled bare helt naturligt ind i gruppen af dem som var tilstede i dag. Gruppen er sjældent ens fra gang til gang, men altid skøn. Der bliver både arbejdet, diskuteret, lavet sjov og grinet ret meget. Og så bliver der lagt planer. Planer om ture ud i verden. Alle er med på at opleve og have det sjovt. 
Og bores næste fælles tæppe vokser pænt for hver gang. 


En af deltagerne havde forår på potte med til mig. For det er jo lige om to dage det er forår. Altså i kalenderen naturligvis. Nu står de små himmelfarvede bebudere og lyser i min stue.


Da de livlige damer blev fulgt til dørs stod mine dejlige genboer fra Ribe ude i min gård. De kom " bare lige forbi" med den dejligste forårsbuket og en æske helt igennem overlækker chokolade. Chokolade af mærket ANKER som både er øko og fairtrade og stinkende lækkerhed i samme fine æske. Shit det er lækkert. 


Det var så den weekend. Sikke en. Med bilkøb, dejlige damer, overraskelses besøg, forår i potte og vase og den dejligste chokolade. Jeg klager ikke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar