lørdag den 25. februar 2017

Ny bil. Ny som i ikke brugt.

For første gang i mit liv, skal jeg have en sprit ny bil. Jeg plejer at købe brugt, da jeg har en idé om, at sker der så et lille uheld, så fuck da det. Nu gider jeg ikke tænke sådan mere. Selv om den er ny er det jo stadig bare en bil. En brugsgenstand og iøvrigt har jeg aldrig lavet ridser eller buler. Andre har lavet mange ting ved mine biler, men aldrig mig selv. I snart femogtredive år. Det skal da belønnes. Med ny bil. En rød Citoén C1. 



Min gode gamle VW Fox er færdig. For dyr i reparationer og må ud og lege med nogen som gider skrue på biler. 
Jeg gider ikke store biler mere. Der hvor jeg kører og der hvor jeg parkerer er der ofte kun små huller hvor en lille bil liiiiige kan hældes ind via friske parallel parkeringer. Derfor er en lille bil totalt passende til mig. Jeg har haft både firehjulstrækker og andre store biler som passede til det liv jeg havde dengang. Med børn, hund, cykler, grønttorvs indkøb, messer og andre spændende ting. 
Nu har jeg kun min egen bagage at transportere. 
Nu skal bilen lige skaffes frem til forhandleren, monteres lidt ekstraudstyr og have en undervognsbehandling før den er endeligt min. Jeg må sige at jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar