onsdag den 17. maj 2017

Post med ren lækkerhed.

Onsdag var der pakker fra morgenstunden. Spændende homøopati fra England. En verden af spændende produkter som jeg begynder at få en vis erfaring med. Virksomme sager når man rammer plet. Homøopati gives nemlig ikke ud fra sygdomme, men efter symptomer og når man får pejlet sig ind på det helt rigtige symptom så virker de små piller fantastisk. Små bitte piller med kæmpe stor effekt. Jeg begejstres til stadighed.
Næste pakke indeholdt et vaffeljern. Ikke et lille spinkelt et som det jeg har prøvet at blive ven med i mange år. Næ nej, et stort robust et som kan lave fede, tunge, glutenfri madvafler. 


Jeg havde regnet med en lang indkøring og en masse mislykkedes forsøg. Men hold nu fast, det gik flot i første skud.


En tyk dej, lidt inspireret af noget jeg havde læst og et skud fra egen fantasi. Efter ti minutter i jernet var de første to mega lækre vafler klar.

Sprøde sager fyldt med gulerod, gurkemeje og revet ost. Opskrift følger. 


Toppet med avokadomos og gedefeta, er sådan en fætter helt nok til en aftensmad. 
Lover at eksperimenter vildt og voldsomt både med dej og toppings. Og i skal få det hele at høre og se. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar